ابزار و تزیینات سنگ برادران اسدی

نما رومی، ابزار طولی و مصنوعات سنگ طبیعی

ابزار و تزیینات سنگ برادران اسدی

نما رومی، ابزار طولی و مصنوعات سنگ طبیعی

ابزار و تزیینات سنگ برادران اسدی

بزرگراه تهران-قم،بعد از فرودگاه بین المللی امام خمینی، شهرک صنعتی شمس آباد 09192237155

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کاسه روشویی سنگی مرمریت سیمکان

کاسه روشویی سنگی

کاسه روشویی سنگی به دلیل ظاهر زیبا و دوام بالاتر نسبت به روشویی های چینی طرفداران زیادی پیدا کرده است. این کاسه ها معمولا در دو مدل گرد و بیضی تولید می شوند. ارتفاع استاندارد این کاسه های روشویی 14 تا 15 سانتی متر می باشد. قطر استاندارد کاسه روشویی سنگی نیز 40 سانتی متر می باشد. از کاسه روشویی سنگی می توان بر روی کابینت که تشکیل یک ست روشویی کامل را می دهند استفاده نمود. همچنین در برخی از سالن های پدیکور از همین کاسه ها به عنوان کاسه پدیکور استفاده می گردد.

انواع کاسه روشویی سنگی

کاسه روشویی سنگی معمولا از سنگ های مختلف مرمریت، چینی و مرمر  و در مدل های مختلف لاستیکی، لبه گلدانی، طرح جام، ساده و بیضی تولید می گردند. از انواع مهم آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاسه روشویی مرمریت سیمکان

کاسه روشویی مرمریت کرم سیمکان پر فروش ترین، و ارزان ترین نوع کاسه روشویی سنگی می باشد.

کاسه روشویی مرمریت هرسین

کاسه روشویی مرمریت هرسین هم پس از مرمریت سیمکان دارای پایین ترین قیمت و بالاترین میزان تولید و فروش می باشد. رنگ این نوع کاسه روشویی بین سفید و کرم می باشد.

کاسه روشویی مرمریت پرشین سیلک

کاسه روشویی مرمریت طوسی پرشین سیلک هم جزو پرطرفدارترین انواع کاسه روشویی موجود در بازار می باشد. مرمریت پرشین سیلک دارای دو نوع رنگ طوسی تیره و طوسی روشن می باشد. همچنین ممکن است لکه های قرمز و یا جگری رنگی هم روی این سنگ ها وجود داشته باشد. این سنگ هم پس از سیمکان و هرسین بالاترین میزان تولید و فروش را دارا می باشد.

کاسه روشویی مرمریت نجف آباد

کاسه روشویی سنگی مرمریت مشکی نجف آباد پس از پرشین سیلک در رده چهارم پر فروش ترین و محبوب ترین انواع کاسه روشویی سنگی می باشد. همچنین پر فروش ترین نوع کاسه روشویی سنگی مشکی، کاسه های نجف آباد می باشد.

کاسه روشویی مرمریت دیپلمات

کاسه روشویی مرمریت طوسی دیپلمات جزو لوکس ترین نوع کاسه های روشویی سنگی می باشد که دارای قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر مرمریت نیز هست.

کاسه روشویی مرمریت نمین

کاسه روشویی مرمریت کرم نمین هم معمولا گران ترین نوع کاسه روشویی کرم می باشد. مرمریت کرم نمین انتخاب اول روشویی های لوکس کرم مانند مدل های سلطنتی می باشد.

کاسه روشویی مرمریت پرطاووسی

کاسه روشویی مرمریت دهبید کرم

کاسه روشویی مرمریت دهبید مشکی

کاسه روشویی مرمریت مهکام

کاسه روشویی مرمریت صلصالی

کاسه روشویی چینی ازنا

کاسه روشویی چینی سفید ازنا هم جزو کاسه های سنگی با قیمتی بالاتر از کاسه های مرمریت و ارزان تر از کاسه های مرمر می باشد. رنگ سفید خاص این نوع سنگ باعث شده که پر فروش ترین نوع کاسه روشویی سنگی سفید باشد.

کاسه روشویی چینی قروه

کاسه روشویی چینی قروه هم مانند چینی ازنا سفید رنگ سات اما نسبت به چینی ازنا قیمت پایین تری دارد.

کاسه روشویی مرمر سفید

کاسه روشویی مرمر عسلی

کاسه روشویی مرمر سبز

کاسه روشویی مرمر سفید هرات( افغانستان)

کاسه روشویی مرمر پرتقالی

کاسه روشویی مرمر جزو گران ترین نوع کاسه های روشویی موجود می باشند. کاسه روشویی مرمر پرتقالی و عسلی ارزان ترین نوع کاسه روشویی مرمر می باشند. کاسه روشویی مرمر سفید هرات افغانستان هم گران ترین نوع کاسه مرمر می باشد.

هم اکنون و پس از سال ها کسب تجربه در زمینه ابزار و تزیینات سنگی با استفاده از دستگاه های روز این صنعت آماده همکاری با صادرکنندگان این صنعت و سازندگان محترم می باشیم.

🏭 بزرگراه تهران-قم،5 کیلومتر بعد از فرودگاه بین المللی امام خمینی، ابتدای حسن آباد فشافویه، کوچه نخست سمت چپ، کوچه فیروزه، پلاک 11( درب نارنجی) کارگاه اسدی

☎ 09192237155

☎ 09335467905

🖥 www.AsadiBros.com

  • ۹۸/۱۲/۲۵
  • مدیر سایت

نظرات (۱)

آپلود فایل و آپلود عکس

 

https://98share.com/

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی