ابزار و تزیینات سنگ برادران اسدی

نما رومی، ابزار طولی و مصنوعات سنگ طبیعی

ابزار و تزیینات سنگ برادران اسدی

نما رومی، ابزار طولی و مصنوعات سنگ طبیعی

ابزار و تزیینات سنگ برادران اسدی

بزرگراه تهران-قم،بعد از فرودگاه بین المللی امام خمینی، شهرک صنعتی شمس آباد 09192237155

بایگانی
  • ۱
  • ۰

نرده سنگی گرد دره بخاری با کیفیت سوپر

نرده سنگی یا صراحی

نرده سنگی یا صراحی، سازه ای سنگی به فرم گرد و چهارگوش با ارتفاع استاندارد 70 و قطر 11، 12 و 15 می باشد. تولید این صراحی ها به وسیله هنر دست، دستگاه سی ان سی دودیسک، دستگاه تراش و همچنین دستگاه های تمام اتوماتیک سی ان سی انجام می گیرند.

این نرده های سنگی معمولا برای حفاظت در مقابل سقوط و همچنین افزایش زیبایی به نمای ظاهری ساختمان کاربرد دارد. محل کاربرد صراحی ها کناره های راه پله و پاگرد، تراس و بالکن می باشد.

انواع نرده سنگی

نرده های سنگی بر اساس قیمت و نوع آن به صورت زیر دسته بندی می شوند.

نرده سنگی لایمستون

ارزان ترین نوع این صراحی ها و دارای رنگی یکدست سفید می باشند، معمولا در فرم چهارگوش تولید می گردند.

نرده سنگی تراورتن بوکان

در میان نرده های سنگی تراورتن، به دلیل قیمت مناسب طرفداران بسیار زیادی دارد. این نرده ها در دو فرم گرد و چهار گوش تولید می گردند.

نرده سنگی تراورتن عباس آباد

پرطرفدارترین نوع نرده سنگی تراورتن که به دو صورت گرد و چهارگوش تولید می گردند و دارای کیفیت های مختلف درجه 1، درجه 2 و درجه 3 می باشد. این نرده سنگی ها به دو فرم چهارگوش و گرد تولید می گردند اما درجه های پایین آن به دلیل کیفیت کمتر فقط به صورت چهارگوش تولید می گردند.

نرده سنگی تراورتن دره بخاری

یکی از بهترین نوع نرده سنگی های موجود در بازار که در سال های اخیر تولید می گردد صراحی دره بخاری می باشد. به عقیده گروه ابزار و تزیینات سنگ برادران اسدی با کیفیت ترین نوع تراورتن موجود در بازار که دارای ظاهر زیبایی نیز می باشد تراورتن دره بخاری می باشد. صراحی های تراورتن دره بخاری به دو فرم گرد و چهارگوش تولید می گردند.

نرده سنگی تراورتن حاجی آباد

این نوع از نرده سنگی ها به دلیل کمیاب بودن و هچنین قیمت بالای آن کمتر تولید می گردند. تراورتن حاجی آباد همواره یکی از با کیفیت ترین انواع تراورتن ایران می باشد. این صراحی ها به دو فرم گرد و چهارگوش تولید می گردند.

نرده سنگی تراورتن آتشکوه

این صراحی ها دارای رنگ سفید می باشد و کیفیت بسیار بالایی نیز دارد. این نوع سنگ مناسب نماهای رومی سفید می باشد. نرده سنگی تراورتن آتشکوه به دو فرم گرد و چهارگوش تولید می گردند.

نرده سنگی مرمر

نرده سنگی مرمر به دلیل قیمت بالای آن زیاد استفاده نمی گردد. اما به لحاظ زیبایی صراحی های مرمر ظاهر فوق العاده لوکس و جذابی دارند. گروه ابزار و تزیینات سنگ برادران اسدی تولید صراحی به فرم گرد از سنگ مرمر سفید را با کیفیت بالا انجام می دهد. به دلیل ویژگی سفت بودن ساختار سنگ مرمر تولید نرده سنگی مرمر با دشواری های بسیاری همراه است از جمله این که دارای ضایعات بسیاری می باشد. به همین دلیل در کنار بالا بودن قیمت خود سنگ مرمر، تفاوت قیمت دستمزد فاحشی با دیگر انواع صراحی ها دارند.

نرده سنگی مرمریت و چینی

نرده سنگی مرمریت به لحاظ قیمت بین نوع تراورتن و مرمر قرار می گیرد. در میان انواع مرمریت برای تولید صراحی، مرمریت سیمکان، مرمریت مشکی نجف آباد به دلیل رنگ مشکی، مرمریت صلصالی، سنگی چینی ازنا به دلیل رنگ سفید و سنگی چینی الیگودرز بیشتر مورد استقبال مردم قرار می گیرند. نرده سنگی مرمریت به دو فرم گرد و چهارگوش تولید می گردند.

انواع دیگر تراورتن هم وجود دارند که به دلیل کیفیت پایین و قیمت نامناسب مورد استفاده قرار نمی گیرند.

هم اکنون و پس از سال ها کسب تجربه در زمینه ابزار و تزیینات سنگی با استفاده از دستگاه های روز این صنعت آماده همکاری با صادرکنندگان این صنعت و سازندگان محترم می باشیم.

🏭 بزرگراه تهران-قم،5 کیلومتر بعد از فرودگاه بین المللی امام خمینی، ابتدای حسن آباد فشافویه، کوچه نخست سمت چپ، کوچه فیروزه، پلاک 11( درب نارنجی) کارگاه اسدی

☎ 09192237155

☎ 09335467905

🖥 www.AsadiBros.com

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی