ابزار و تزیینات سنگ برادران اسدی

نما رومی، ابزار طولی و مصنوعات سنگ طبیعی

ابزار و تزیینات سنگ برادران اسدی

نما رومی، ابزار طولی و مصنوعات سنگ طبیعی

ابزار و تزیینات سنگ برادران اسدی

بزرگراه تهران-قم،بعد از فرودگاه بین المللی امام خمینی، شهرک صنعتی شمس آباد 09192237155

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کانترتاپ سنگی

کانترتاپ سنگی، به طور قطع ظاهری زیبا و لوکس به مکان هایی که از این المان استفاده می کنند می دهد. همچنین استفاده از آن القا کننده حس خوبی به صاحبین خانه می باشد. در سال های اخیر استفاده از کانترتاپ سنگی با توجه به تبلیغات فراوان رقبا جهات استفاده از جایگزین های سنگ مانند کورین و سرامیک های پرسلانی و انواع مصنوعات، همواره در جایگاه نخست استفاده می باشد.

مجموعه ما با سال ها تجربه در زمینه اجرای کانترتاپ و میز جزیره از انواع سنگ های طبیعی اعم از مرمر، مرمریت، چینی و کریستال، و همچنین گرانیت، یکی از مجموعه های به روز و قدرتمند در این زمینه می باشد.

در مجموعه سنگ برادران اسدی، کارها کاملا برنامه ریزی شده و با استفاده از دستگاه های سی ان سی و با بالاترین دقت انجام می شود.

هزینه کانترتاپ سنگی

اجرای کانترتاپ سنگی به دلیل نوع متریال و ماهیت کار، دارای هزینه بالاتری نسبت به دیگر کالاهای جایگزین می باشد اما هم از لحاظ زیبایی های بصری و هم از لحاظ انتقال حس بسیار خوبی که به محیط و افراد اطراف منتقل می کند، همواره در صدر استفاده در مکان هایی همچون آشپزخانه خانه ها و رستوران های لوکس،کانتر پذیرش بیمارستان ها و آموزشگاه ها و غیره است.

جهت مشاوره و سفارش کانترتاپ سنگی با ما تماس بگیرید.

09192237155

09199823255

  • ۰۲/۱۱/۰۴
  • مدیر سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی